Trade Marketing Kursu

Kurs haqqında

“Trade marketing” marketinqin satışa birbaşa dəstək olan hissəsidir. Peşəkar trade marketing bilgiləri satışları artırmaq, rəqabətdə dərhal önə çıxmaq üçün əsas biznes alətləridirlər. Eyni zamanda bu bilgilər şirkəti davamlı inkişafa aparmağa, yüksək gəlirlər əldə etməyə imkan verir.

Kurs kimlər üçündür?

Marketinq mütəxəssisləri

Satış rəhbərləri

Kiçik və orta sahibkarlar

Pərakəndə mağaza rəhbərləri və sahibləri

Kursda nələri öyrənəcəm?

Şirkətin ticari marketinq (trade marketing) strategiyasını hazırlamağı

Effektli kompaniyalar hazırlamağı və həyata keçirməyi

Doğru qiymət, merçendayzinq siyasəti hazırlamağı

Məhsul kateqoriyalarını effektli idarə etməyi

Ümumi dövriyyəni, ayrı – ayrı markaların, kateqoriyaların satışını artırmaq üçün alətlər hazırlamağı

Kursun proqramı

Trade marketing haqqında

  • Trade Marketing biznes proseslərində mövqeyi
  • Trade Marketingin funskiyaları, faydaları

Trade Marketing / Standartlaşma / Alətlər

  • Satış Standartlarının hazırlanması mexanizmi
  • Trade marketing Kampaniya hazırlanma mexanizmi

Trade Marketing Kateqoriya idarə edilməsi (/rəflərin)

  • Satış kanalları üzrə Kateqoriyanın idarə edilməsi mexanizmi
    • ABC analiz, XYZ analiz
    • Satış kanalları üzrə məhsul portfelinn hazırlanması
  • Trade Marketing Kateqoriya idarə edilməsi (/rəflərin)
    • Rəf tezliyi ölçmə mexanizminin hazırlanması
    • Planogram mexanizminin qurulması
  • DPSM standartinin tətbiq mexanizmi
    • Display
    • Pricing
    • Shelving
    • Merchandising

Product Managment-də Trade Marketingin rolu

  • Lansman (bazara giriş) strategiyasının hazırlanması
  • Satış kanalları bazında büdcə hazıranma texnikası
  • Məhsul konseptinə uyğun Kommunikasiya alətlərinin təyini və alətlərin konseptə uyğunlaşdırılması

Satışların Həvəsləndirilməsi - Kampaniya

  • Satış kanalları üzrə kampaniyaların hazırlanma mexanizmi
  • Trade Marketing Kampaniyalı satış büdcəsinin hazırlanma mexanizmi
  • Trade istiqamətli Kampaniyalar
    • Müştəri istiqamətli kampaniyaların hazırlanma texnikası
    • Marka satışlarını artırma məqsədli kampaniya
  • Trade istiqamətli Kampaniyalar
    • Kateqoriya satışlarını artırma məqsədli kampaniya
    • Dövriyyəni artırma məqsədli kampaniyalar
    • Loyallıq proqramları çərçivəsində kampaniyalar (müştəri, satıcı)
  • Shopper istiqamətli kampaniyalar (shopper marketing)
    • Alıcı istiqamətli kampaniyaların hazırlanma texnikası
    • Alıcı istiqamətli kampaniya tipləri və satışda əhəmiyyəti
    • Alıcı istiqamətli kampaniyalı tədbirlərin hazırlanma mexanizmi
  • Satış komandasının motivasiyası istiqamətli kampaniyalar
    • Satış hədəfinə motivasiyalı kampaniyalar (kampaniya tipləri)
    • Strateji marka hədəflərinə motivasiyalı kampaniya (kampaniya tipləri)

Trade Marketing - Satış

  • Satış Performansına görə Satış kanallarının bütün istiqamətlər üzrə analiz edilmə mexanizmi
  • Böyümə imkanlarının təyin edilmə mexanizmi (ROOM-lar)

Kursun formatı

İştirakçı sayı

15

nəfər

Toplam

12

təlim

Həftədə

2

dəfə olmaqla

Təlimlərdə

100%

izahat, praktiki tapşırıqlar, komanda ilə iş

Kursun qiyməti

480 AZN
Qiymət 1 nəfər üçün nəzərdə tutulub

Ödənişə daxildir:

  • Coffee Break
  • Təlim materialları
  • Sertifikat

Təlimçilər

Rüfət Hüseynov
marketoloq

Müştəri rəyləri

İlqar Şirinov

Veysəloğlu Qrup`da Bazar Araşdırması üzrə mütəxəssis vəzifəsində çalışıram və Sat Groupda Marketinq Araşdırmaları kursu təlimlərində iştirak etmişəm. Araşdırma sahəsində özünü inkişaf etdirmək istəyən hamıya səmimi şəkildə bu kursları tövsiyyə edirəm. Əla, pozitiv və peşəkarlardan ibarət bir komandadır. Təlimçi Tural Həsənova təşəkkür edirəm və SAT Group komandasına bol uğur azrulayıram.
İlqar Şirinov
Veysəloğlu, Bazar araşdırması üzrə mütəxəssis

Zamin Qasımov

Məncə bugünə kimi təlimlərinizə gələn hər kəsə bu yeni təlimi bildirin.
Zamin Qasımov
Nabucco şirkəti, Satış və marketinq meneceri