Biznesimizin gələcəyini sığortalamaq üçün müştərilərimizin bizimlə uzun müddət işləməsinə nail olmalıyıq. Bunun üçün mütləq mövcud müştərilərlə etibarlı münasibətlər qurulmalı, onlarla sistemli iş aparılmalıdır. Buna CRM sistemi – müştərilərlə münasibətlərin idarə olunması sistemi deyilir.

Üstəgəl satışları artırmağın da ən effektli yollarından biri məhz mövcud müştərilərin təkrar sifariş vermələrini stimullaşdırmaq, onların bizi başqalarına tövsiyə etmələrini aktivləşdirməkdir.

Hansı faydaları var?

Müştərilərinizin sizə sadaqəti və sizinlə alış-verişi artacaq

Yeni müştərilər qazanmaq daha asan olacaq, rəqiblər qarşısında üstünlük qazanmış olacaqsınız.

Şirkətinizin işgüzar imici daha da möhkəmlənəcək.

Müştərilərlə münasibətlərin yüksək səviyyədə idarə olunması üçün peşəkar mütəxəssislərlə effektiv CRM sisteminin qurulması şərtdir.

3 mərhələdə CRM

1

Müştərilərinizin və komandanızın müştərilərlə işinin analizi.

2

CRM strategiyasının hazırlanması.

3

CRM sistemi işlədəcək komandanın hazırlanması, şirkətdə müştəri mərkəzli mədəniyyətin formalaşdırılması.

Müştərilərinizi sizə bağlayacaq sadiqlik sisteminə sahib olmaq istəyirsinizsə, aşağıdakı hissədən bizə müraciət edin.