Marketinq sisteminin qurulması və təkmilləşdirilməsi

Hansı işlər görüləcək?

Marketinq fəaliyyətinin təhlili, təkmilləşdirilməsi üzrə tövsiyələrin verilməsi

Marketinq strategiyasının hazırlanması

Marketinq planın hazırlanması

Marketinq büdcəsinin hazırlanması

CRM (müştərilərlə münasibətlərin idarə olunması) üzrə konsaltinq

Loyallıq sisteminin hazırlanması üzrə konsaltinq

Brendinq (markalaşma) siyasətinin, strategiyasının hazırlanması

Doğru qiymət siyasətinin müəyyən edilməsi

Məhsul menecmenti – məhsul portfelinin düzgün idarə olunması, məhsul strategiyasının müəyyən edilməsi

Marketinq aktivliklərinin (kampaniyalar və s.) effektivliyinin təhlili və təkmilləşdirilməsi üzrə tövsiyələrin verilməsi

Marketinq xərclərinin optimallaşdırılması

Marketinq Kommunikasiyası üzrə siyasətin hazırlanması – düzgün kommunikasiya kanallarının seçilməsi, integrated kommunikasiyanın təşkili və s.

Digital marketing (rəqəmsal marketinq, SMM – Facebook, İnstagram və s.) üzrə həllər

Inbound marketinq (internet üzərində doğru məzmun yaradaraq müştərilərin cəlb olunması) sisteminin hazırlanması

Ekspertlər

Anar Bayramov
marketoloq, peşəkar menecer, biznes təlimçi, biznes konsultant
Azad Qəhrəmanov
satış mütəxəssisi, təlimçi
Xəqani Səfərov
peşəkar menecer, İR mütəxəssisi, təlimçi
Tural Həsənli
marketoloq, araşdırmaçı
Rafiq Hunaltay
marketoloq, biznes təlimçi, bloqer, biznes konsultant
İlkin Manafov
marketoloq, biznes təlimçi, bloqer, biznes konsultant
Əfsun Qurbanov
CRM üzrə mütəxəssis
Pərviz Əzimov
SMM və rəqəmsal marketinq mütəxəssisi, təlimçi
Vüsal Əlisoy
marketoloq, B2B satış mütəxəssisi, təlimçi