The Course on Corporate Sales

About the course

Corporate sales differ from other sales by several factors: a more limited number of buyers, a number of decision makers other than one, a variety of communication tools, peculiar features of corporate communication, and more serious requirements for sellers. Without knowing those nuances, it is difficult to succeed in the field of corporate sales.

Getting supported by experienced professionals, you will master all the necessary skills and abilities in the field of corporate sales in just six days!

Who may attend

Corporate sales experts

Sales Managers

Sales Specialists

What will I gain from this course?

will master the skills of B2B sales (appointing a meeting, talking on the phone, concluding a deal, etc.)

will systematize your work;

will be able to start, and then – to conduct long-term relations with potential customers, timely realizing their capabilities and putting forward a suitable proposal

will master the practice of individual approach to clients.

will increase the percentage of successful meetings that have grown into actual sales.

will merely simplify and significantly speed up the process of appointing meetings with the opposite party.

Course program

1. Marketing strategy – general concepts

  • Marketing strategy
  • Brand orientation of the company
  • Price policy
  • Customer Relationship Management System (CRM)

2. The right choice of potential customers

  • Client’s potential assessment
  • Short guide – “Where to start?”

3. Evaluation of opportunities and “Comfort Zone”

  • Rules of effective work

4. Preparing for B2B sales: who is the corporate customer, and what does he want?

  • Customer research and analysis
  • How to prepare for a business meeting?
  • 4 technical indicators you need to know before the meeting

Corporate Sales Tools

  • “Weapons” of the sales manager
  • Presentation tools for online and offline customers (hard/soft)
  • Preparation of electronic materials
  • Forms of presentation of promo materials (more attractive design, etc.)

6. Communications techniques in corporate sales

  • Importance of “cold calls”
  • Professional e-c communication
  • Business meetings: where and when to appoint them?

7. Active “Networking”

  • Appropriate time, appropriate place
  • The impact of corporate relations on the process of sales

8. Price offer preparation

  • The optimal time for price proposal formation
  • Rules of preparation and basic indicators of price offers
  • Presentation of price proposals

9. Sales techniques

  • Sales lexicon
  • 4 stages of sales process
  • How to make a successful deal?
  • Body language and voice maneuvers

10. Sales reports’ preparation

  • Reporting highlights
  • Daily, weekly and monthly sales reports

11. Closing of sales, archiving

  • The last stage in the sale process
  • Sales archiving
  • What are the positive aspects of archiving?

12. Client tracking system

  • How to monitor customers?
  • Sustainable business with corporate customers
  • Maintaining relations with corporate clients.

Note: The training course in Corporate Sales is held for 6 days. Total duration is 12 hours at intervals (2 hours per day). 1 coffee break for each training day (15 minutes).

The cost of the course is 300 manat

Birinci gün

  • Potensial müştərilərin düzgün seçilməsi
    • Müştərilərin potensialının qiymətləndirilməsi
    • Hardan başlamaq lazımdır?
  • B2B satışa hazırlıq: Korporativ müştəri kimdir və nə istəyir?
    • Müştərilərin araşdırılması və analizi
    • Görüşə necə hazırlaşmalı , satış görüşündən əvvəl 4 texniki göstərici
  • İmkanların dəyərləndirilməsi və “Komfort zona”
    • Daha səmərəli işləməyin qaydaları
    • Ambisiya yoxsa, durğunluq? – Seçim et!
    • Motivasiya və özünəinam uğurun açarıdır.

İkinci gün

  • Korporativ satış alətləri
    • Satış menecerinin “döyüş silahları”
    • Offline” və “Online” kontakt
    • Elektron materialların hazırlanması, reklam məmulatları
  • Korporativ satışda ünsiyyət vasitələri
    • Soyuq zənglər
    • E-mail ilə professional məktublaşma necə aparılır?
      Satış görüşləri nə vaxt və harda təyin edilməlidir?

Üçüncü gün

  • Aktiv “Networking”
    • Uyğun zamanda, uyğun məkanda!
    • Əlaqələrin satışda təsir gücü
  • Qiymət təklifinin hazırlanması
    • Qiymət təklifinin hazırlanmasında optimal müddət nə qədərdir?
    • Təklifin hazırlanması qaydaları və əsas göstəricilər
    • Qiymət təklifinin təqdimat formaları

Dördüncü gün

  • B2B Marketinq strategiyası
    • Marketinq strategiyası , şirkətin mövqelənməsi
    • Qiymət siyasəti
    • CRM
    • Müştəri məmnuniyyəti
    • Müştəri münasibətləri
    • Analizlər

Beşinci gün

  • Danışıqların aparılması texnikaları
    • Sövdələşə prosesində istifadə olunan əsas lüğətlər
    • Sövdələşmənin 4 mərhələsi
    • Uğurlu sövdələşmə strategiyası necə qurulur?
    • Sövdələşmədə bədən dili və səs manevri
  • Satış raportlarının hazırlanması
    • Raport hazırlayarkən nəzərə alınan əsas məqamlar
    • Gündəlik, həftəlik və aylıq satış raportları
    • Satış raportları şirkətə nə verir?

Altıncı gün

  • Satışın bağlanması və arxivləşdirmə
    • Satış prosesinin aparılmasında sonuncu mərhələ
    • Satış qovluğunda saxlanılması ən vacib sənədlər
    • Arxivləşdirmənin müsbət tərəfləri nədir?
  • Müştərilərin təqib sisteminin hazırlanması.
    • Müştəriləri necə təqib etməli?
    • Müştərilərlə davamlı iş. Korporativ müştərini qazanmaq üçün davamlı işlər sistemi.
    • Korporativ müştərini əldə saxlamaq üçün davamlı ünsiyyət sistemi

Experts

Vusal Alisoy
Marketer, B2B specialist, trainer

Customer review

Kamran Nəbiyev

Satış işimizin əsas sahələrindən biridir.Düşünürəm ki, yaxşı, peşəkar kadr ola bilərsiz, rəssam ola bilərsiz, gözəl müğənni ola bilərsiz. Lakin, bununla yanaşı yaxşı satış bacarığı olmalıdır ki, onlardan faydalı şəkildə istifadə edə bilərsiz. Təcrübə zamanı müxtəlif problemlərlə rastlaşırıq ki, bunları həll etmək üçün təcrübəli insanlardan faydalanmalıyıq. Bunun üçün də SAT Group-un korporativ satış təlimlərinə qatıldım. Çox faydalandım. Əsas mənə maraqlı sualların cavablarını tapdım. Təcrübədə istifadə etmək üçün səbrsizlənirəm.
Kamran Nəbiyev
Kimi.az group, həmtəsisçi, icraçı direktor

Ruslan Ənvərli

Kurs haqqında təəssüratlarım ondan ibarətdir ki, insan bəzən kursa gələndə fikirləşir ki, bunlar haqqında məlumatım var. Lakin dinlədikcə daha diqqət cəlbelədikca baxırsanki elə nüanslar var ki, onlar dəqiq nüanslardır. Müştərilərlə münasibətdə bu nüanslara daha diqqət eləməlidir. Dİqqət eləsə daha çox nailəyyətlər, daha çox uğurlar əldə edə bilər. Mən çoxlu keyslər götürdüm burda və əminəm ki, gələcək korporativ görüşlərimdə və karyeramın növbəti addımlarında bu keyslərdən istifadə edəcəm. Yaxşı nəticələr əldə edəcəm.
Ruslan Ənvərli
Emobile.az, bakcell ulduzum proyektinin layihə rəhbəri

Cavid Quliyev

SAT Group haqqında mənim yorumum çox yaxşıdır. Professional təlimlər verilir həqiqətən. Bura gəlməmişdən əvvəl rəhbərliyimdən bildirilmişdir ki, həqiqətən çox professionaldır. Gəldim və gördüm ki, həqiqtən elədir. Özümə bir şey qatdığımı düşünürəm. Məqsədim də bu idi.
Cavid Quliyev
Fibatec MMC, satış mütəxəssisi