İşçilər nəfərlə/ədədlə ölçülməz, dəyərlə ölçülər. Müştərilər kimi.. İşçilər (insan resursları) şirkətin ən dəyərli ...
Satış uzun incə bir yoldur. Sizin bu yolda missiyanız yolu tamamlamaq və hədəf məntəqəsinə çatmaqdır. Bu yolda isə bizə dəstək olacaq...
RUT-un əhəmiyyəti Satış haqqında danışan zaman ilk olaraq RUT haqqında məlumat vermək istərdim. Distributor şirkətlərinin satış təms...
Nə üçün müştəri etiraz edir?, Müştəri etiraz etdikdə nə etmək qadağandır? Hər bir satıcı, satış prosesinin önəmli hissəsi olan ...
Bəzi sahələrdə satışı sona çatdırmaq aylar, hətta illər tələb edir. Yəni müştərini ilkin maraqlandırma anından müqaviləni bağlam...
Sosial media platformalarından pul qazanma yolları hələ düşünülüb icra olunmamışdır, lakin şirkətlər sosial mediada mövcudluğunun...
Şirkətlərin və bizneslərin dəyişiklikləri həyata keçirməsində, yeniliklərə daha çox uyğunlaşa bilməsində, yeni məhsul və xidmətl...
CRM (Müştəri Münasibətlərinin İdarə Olunması) qavramını, sistemini, modellərini, analitikasını və ümumi yanaşmasını öyrətməkdir....
Artıq müəyyən bir biliklərə yiyələnmisiniz və və rəhbərliyin etimadını işini bilən bir şəxs kimi qazanmısınız. Bu özlüyündə b...