Sat Academy

SMM (Sosial Media Marketinq) kursu

Sizin potensial müştəriləriniz vaxtlarının çoxunu FB və ya İnstagram izləməyə sərf edirlərsə, Sosial Media vasitəsilə müştəri cəlb etməyi, müştərilərlə əlaqələr qurmağı, internet üzərindən satışlar etməyi öyrənməyin vaxtıdır!

Sat Group SMM kursu xüsusi olaraq satışa yönəlik qurulmuşdur.

Kursa aşağıdakı 6 təlim daxildir:

1. Sosial şəbəkələrdə (Facebook, İnstagram və s.) səhifələrin düzgün və cəlbedici formada yaradılması və doğru tərtibatı.

2. Sosial Mediada doğru məzmun yaradılması və idarə edilməsi.

3. Facebook Ads Manager – Post və page ads. (Sosial şəbəkələrdə reklam funksionallıqları. Videoların, şəkillərin, saytın və s. düzgün, effektli reklam olunması. Hədəf kütlə seçiminin qaydaları. Reklam büdcəsinin seçimi.)

4. Facebook ADS Manager – İnstagram tool;
Dataların sosial mediada istifadə olunması.

5. Sosial Media üçün yardımçı platformalar (anket, qeydiyyat, sorğu və s.);
Tapşırıq.

6. Tapşırıq;
Monitorinq.

Təlimlər həftədə 2 dəfə olmaqla keçiriləcək.

Qrupda 7-8 iştirakçı olacaq. İştirakçılar təlimlərə öz kompüterləri ilə gəlirlər.

Kursun qiyməti 200 manatdır.

Təlimçi

Aysel Cəbrayılova

SMM və PR mütəxəssisi, bloqer, təlimçi

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin Kommersiya fakultəsini bakalavr dərəcəsi üzrə bitirib. Fəaliyyətinə müştəri xidmətindən başlayan Aysel Cəbrayılova 5 ildən çoxdur ki, Bank sektorunda Marketinq mütəxəssisi olaraq çalışıb. Hal-hazırda FİL reklam agentliyinin rəhbəridir.

Azərbaycan Banklar Assosasiyasının marketinq ekspertləri qrupunun üzvü, Facemark.az onlayn marketinq jurnalının və bankingbaku.az onlayn bank jurnalının rəqəmsal marketinq üzrə yazarıdır. Rəqəmsal Marketinq Forumunun və Digital AIR təlimlərinin həmtəsisçisi, Milli Marketinq Forumunun layihə rəhbəridir.

Pərviz Əzimov

SMM və rəqəmsal marketinq mütəxəssisi, təlimçi

2005-ci ildə Lənkəran Dövlət Universitetini bitirib.

Peşəkar fəaliyyətinə 2004-cı ildə jurnalistika ilə başlayan Pərviz Əzimov, 2011 – 2012-ci illərdə PR menecer kimi fəaliyyət göstərib.4 ildən çoxdurki, bir neçə yerli və beynəlxalq şirkətdə marketinq və rəqəmsal marketinq mütəxəssis kimi çalışır.

Hazırda Azərbaycanın və Qafqazın ilk mühərrik yağları istehsalçısı olan Technol şirkətində marketinq direktor vəzifəsini icra edir.

Azərbaycan dilində ilk Rəqəmsal Marketinq kitabının müəllifi, Digital AIR təlimlərinin həmtəsisçisidir.

Kursa qatılmaq üçün müraciət