Sat Academy

Korporativ satış kursu

Korporativ satışlar digər satış formalarından müştəri sayının nisbətən məhdud olması, qərar verən şəxslərin birdən çox olması, ünsiyyət vasitələrinin çoxluğu, korporativ ünsiyyət qaydalarının özəllikləri, satış adamından daha tədbirli, savadlı iş tələb etməsi ilə fərqlərinir. Bu məsələləri bilmədən korporativ satışlarda uğur qazanmaq çox çətindir.
Siz cəmi 2 gün ərzində korporativ satışın əsas özəlliklərini bu sahədə zəngin təcrübəsi olan mütəxəssislərin köməyi ilə öyrənə bilərsiniz.
Kurs sizə qısa müddətdə:

  • B2B satış bacarıqlarına (görüş almaq, görüş, telefonla danışıq, sövdələşmə və s.) yiyələnməyə imkan verəcək
  • İşiniz sistemləşəcək. Nə vaxt nə etməli olduğunuzu dəqiq biləcəksiniz. Tədbirli olacaq, müştəri yanında hazırlıqlı olacaqsınız.
  • Potensial müştərilərlə əlaqələriniz heç vaxt qırılmayacaq. Sistemli və savadlı işin sayəsində onları real müştərilərinizə çevirəcəksiniz.
  • Müştəriyə fərdi yanaşma qaydalarına sahiblənəcəksiniz. Müştərinin potensialını anlayıb ona uyğun təkliflər hazırlayacaq və uğur qazanacaqsınız.
  • Görüşlərin satışa çevrilmə faizi yüksələcək.
  • Görüş almaq asanlaşacaq. Bunun üçün daha çox vasitələriniz olacaq.

Kursa daxil olan mövzular:

  • Marketinq strategiyası, brendinq – ümumi anlayışlar.

o Marketinq strategiyası
o Şirkətin brend mövqelənməsi
o Qiymət siyasəti
o CRM

  • Potensial müştərilərin düzgün seçilməsi

o Müştərilərin potensialının qiymətləndirilməsi
o Hardan başlamaq lazımdır?

  • İmkanların dəyərləndirilməsi və “Komfort zona”

o Daha səmərəli işləməyin qaydaları
o Ambisiya yoxsa, durğunluq? – Seçim et!
o Motivasiya və özünəinam uğurun açarıdır.

  • B2B satışa hazırlıq: Korporativ müştəri kimdir və nə istəyir?

o Müştərilərin araşdırılması və analizi
o Görüşə necə hazırlaşmalı
o Satış görüşündən əvvəl 4 texniki göstərici

  • Korporativ satış alətləri

o Satış menecerinin “döyüş silahları”
o “Offline” və “Online” müştərilərə təqdimat vasitələri (çap və ya elektron)
o Elektron materialların hazırlanması
o Reklam məmulatlarının təqdim edilməsi forması (daha oxunaqlı dizayn və s.)

  • Korporativ satışda ünsiyyət vasitələri

o Soyuq zənglərin vacibliyi
o E-mail ilə professional məktublaşma necə aparılır?
o Satış görüşləri nə vaxt və harda təyin edilməlidir?

  • Aktiv “Networking”

o Uyğun zamanda, uyğun məkanda!
o Əlaqələrin satışda təsir gücü

  • Qiymət təklifinin hazırlanması

o Qiymət təklifinin hazırlanmasında optimal müddət nə qədərdir?
o Təklifin hazırlanması qaydaları və əsas göstəricilər
o Qiymət təklifinin təqdimat formaları

  • Sövdələşmənin aparılması texnikaları

o Sövdələşə prosesində istifadə olunan əsas lüğətlər
o Sövdələşmənin 4 mərhələsi
o Uğurlu sövdələşmə strategiyası necə qurulur?
o Sövdələşmədə bədən dili və səs manevri

  • Satış raportlarının hazırlanması

o Raport hazırlayarkən nəzərə alınan əsas məqamlar
o Gündəlik, həftəlik və aylıq satış raportları
o Satış raportları şirkətə nə verir?

  • Satışın bağlanması və arxivləşdirmə

o Satış prosesinin aparılmasında sonuncu mərhələ
o Satış qovluğunda saxlanılması ən vacib sənədlər
o Arxivləşdirmənin müsbət tərəfləri nədir?

  • Müştərilərin təqib sisteminin hazırlanması.

o Müştəriləri necə təqib etməli?
o Müştərilərlə davamlı iş. Korporativ müştərini qazanmaq üçün davamlı işlər sistemi.
o Korporativ müştərini əldə saxlamaq üçün davamlı ünsiyyət sistemi.

Korporativ satış kursu 2 gün ərzində keçirilir. Ümumi davam müddəti fasilələrlə 14 saatdır (hər gün 7 saat). Hər təlim günü 2 kofe fasiləsi (15 dəqiqə) və 1 yemək fasiləsi (1 saat) nəzərdə tutulub.

Kursun qiyməti 150 manatdır

Kursun təlim cədvəli

Birinci gün
10:00 – 11:30 Marketinq strategiyası, brendinq – ümumi anlayışlar.
Potensial müştərilərin, prioritetlərin düzgün seçilməsi.
11:45 – 13:00 B2B satışa hazırlıq: Korporativ müştəri kimdir və nə istəyir?
İmkanların dəyərləndirilməsi və “Komfort zona” Müştərinin SWOT analizi
14:00 – 15:30 Korporativ satış alətləri
15:45 – 17:00 Korporativ satışda ünsiyyət vasitələri
Aktiv “Networking” Praktiki məşğələ

İkinci gün
10:00 – 11:30 Qiymət təklifinin hazırlanması
11:45 – 13:00 Sövdələşmənin aparılması texnikaları
Qiymət təklifinin hazırlanması və sövdələşmə
14:00 – 15:30 Satış raportlarının hazırlanması
Satışın bağlanması və arxivləşdirmə Praktiki məşğələ
15:45 – 16:30 Müştərilərin təqib sisteminin hazırlanması, müştərilərlə davamlı iş.
16:30 – 17:00 Sual-cavab

Təlimçi

ANAR BAYRAMOV

marketoloq, peşəkar menecer, biznes təlimçi, biznes konsultant

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetini (XİQ) bakalavr və magistr dərəcələri üzrə bitirmişdir.

10 ilə yaxın menecment təcrübəsi var. Müller İnteryer, İdea, ORO Mebel, Azgranata şirkətlərinin rəhbərliyində çalışmışdır. 2008-2013-cü illərdə Müller İnteryer və ORO Mebel şirkətlərinin rəhbəri olmuşdur. 2013-cü ilin sonlarından 2015-ci ilin may ayına kimi Azgranata şirkətinin vitse-prezidenti işləmişdir. 2015-2017-ci ilin May ayına kimi Dəmirbank ASC-nin marketinq departamentinin rəhbəri vəzifəsində çalışmışdır. Hazırda Az-Granata Ticarət və Dağıtım şirkətinin baş direktorudur.

Vüsal Əlisoy

marketoloq, B2B satış mütəxəssisi, təlimçi

Ali təhsilini Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin Xüsusi İstedadlar Qruplarında bakalavr, Beynəlxalq İqtisadi Münasibətlər fakültəsində magistr pillələri üzrə başa vurmuşdur. Prezident təqaüdçüsüdür.
Uzun müddət İdeal Dizayn şirkətində satış müdiri və marketinq müdiri vəzifəində çalışmışdır. Hazırda isə ölkənin aparıcı mebel şirkətlərindən olan Saloğlu şirkətinin kommersiya departamentinin direktorudur.
B2B satış sahəsində 7 ilə qədər iş təcrübəsi vardır. Buna qədər MDB-nin ən böyük yük daşıma şirkəti olan Globalink MMC-də satış meneceri, İdeal Dizaynda isə Marketinq bölməsinin rəhbəri vəzifələrində çalışmışdır.

Kursa qatılmaq üçün müraciət