Korporativ satışlar digər satış formalarından müştəri sayının nisbətən məhdud olması, qərar verən şəxslərin birdən çox olması, ünsiyyət vasitələrinin çoxluğu, korporativ ünsiyyət qaydalarının özəllikləri, satış adamından daha tədbirli, savadlı iş tələb etməsi ilə fərqlərinir. Bu məsələləri bilmədən korporativ satışlarda uğur qazanmaq çox çətindir.
Siz cəmi 2 gün ərzində korporativ satışın əsas özəlliklərini bu sahədə zəngin təcrübəsi olan mütəxəssislərin köməyi ilə öyrənə bilərsiniz.
Kurs sizə qısa müddətdə:
o Marketinq strategiyası
o Şirkətin brend mövqelənməsi
o Qiymət siyasəti
o CRM
o Potensial müştərilərin düzgün seçilməsi.
o Müştərilərin potensialının qiymətləndirilməsi.
o Hardan başlamaq lazımdır?
2 saat
o Müştərilərin araşdırılması və analizi
o Görüşə necə hazırlaşmalı, satış görüşündən əvvəl 4 texniki göstərici
o İmkanların dəyərləndirilməsi və “Komfort zona”
o Daha səmərəli işləməyin qaydaları
o Ambisiya yoxsa, durğunluq? – Seçim et!
o Motivasiya və özünəinam uğurun açarıdır.
2 saat
o Satış menecerinin “döyüş silahları”
o “Offline” və “Online” müştərilərə təqdimat vasitələri (çap və ya elektron)
o Elektron materialların hazırlanması, reklam məmulatlarının təqdim edilməsi forması (daha oxunaqlı dizayn və s.)
o Korporativ satışda ünsiyyət vasitələri
o Soyuq zənglər
o E-mail ilə professional məktublaşma necə aparılır?
o Satış görüşləri nə vaxt və harda təyin edilməlidir?
2 saat
o Uyğun zamanda, uyğun məkanda!
o Əlaqələrin satışda təsir gücü
o Qiymət təklifinin hazırlanmasında optimal müddət nə qədərdir?
o Təklifin hazırlanması qaydaları və əsas göstəricilər
o Qiymət təklifinin təqdimat formaları
2 saat
o Sövdələşmə prosesində istifadə olunan əsas lüğətlər
o Sövdələşmənin 4 mərhələsi
o Uğurlu sövdələşmə strategiyası necə qurulur?
o Sövdələşmədə bədən dili və səs manevri
o Raport hazırlayarkən nəzərə alınan əsas məqamlar
o Gündəlik, həftəlik və aylıq satış raportları
o Satış raportları şirkətə nə verir?
2 saat
o Satış prosesinin aparılmasında sonuncu mərhələ
o Satış qovluğunda saxlanılması ən vacib sənədlər
o Arxivləşdirmənin müsbət tərəfləri nədir?
o Müştəriləri necə təqib etməli?
o Müştərilərlə davamlı iş. Korporativ müştərini qazanmaq üçün davamlı işlər sistemi.
o Korporativ müştərini əldə saxlamaq üçün davamlı ünsiyyət sistemi.
2 saat
marketoloq, B2B satış mütəxəssisi, təlimçi
Ali təhsilini Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin Xüsusi İstedadlar Qruplarında bakalavr, Beynəlxalq İqtisadi Münasibətlər fakültəsində magistr pillələri üzrə başa vurmuşdur. Prezident təqaüdçüsüdür.
MDB-nin ən böyük yük daşıma şirkəti olan Globalink MMC-də satış meneceri, uzun müddət İdeal Dizayn şirkətində satış müdiri və marketinq müdiri, Saloğlu şirkətinin kommersiya departamentinin direktoru vəzifələrində çalışmışdır. Hal-hazırda Kontakt Home şirkətində Mebel bölməsinin rəhbəridir.
B2B satış sahəsində 7 ilə qədər iş təcrübəsi vardır.