Sat Academy

Dijital Marketinq Kursu

Kurs dijital marketinq strategiyasının yaradılması, dijital marketinq kanallarının həm B2B, həm də B2C mühitində istifadəsi, dijital marketinq kommunikasiyaları və e-ticarət üçün istifadə olunacaq kanalların öyrənilməsi məqsədini daşıyır. Kursda dijital marketinq kommunikasiyası kanallarının inteqrasiyası, strategiyanın yaradılması və ROI əsaslı dijital marketinqin həyata keçirilməsi öyrənilir.

KURS KİMLƏR ÜÇÜNDÜR:

  • Dijital Marketinq mütəxəssisləri
  • Sosial Media Marketinq mütəxəssisləri
  • Marketinq mütəxəssisləri

KURSUN FAYDALARI:

  • Dijital marketinqin fundamental əsasları, dijital marketinqin mahiyyəti, biznesdə və kommunikasiyada istifadə sahələrinin öyrənilməsi
  • Dijital marketinq kanallarının və platformalarının öyrənilməsi
  • SEO, sosial media, displey reklamları, video, mobil marketinq kimi dijital marketinqin əsas kanallarının/metodlarının öyrənilməsi və istifadə bacarığı
  • Analitik metodların və ölçülə bilən dijital marketinq metodlarının icra olunması, dijital marketinq fəaliyyətinin nəticələrinin ölçülməsi və analitikası bacarıqları
  • Dijital marketinqdə istifadə olunan müasir alətlərin istifadə olunması bacarığı

KURSUN MÖVZULARI:

1. Gün – Dijital Marketinq Strategiyası

  • -Dijital marketinq nədir?
  • -Niyə dijital marketinq?
  • -Dijital marketinq kanalları
  • -Dijital marketinq metrikləri
  • -Dijital marketinq strategiyasının hazırlanması

2. Gün – Veb sayt və Optimization

  • -Keyfiyyətli veb saytın hazırlanması
  • -Veb sayt analitikası və Google Analytics
  • -Search Engine Optimization nədir?
  • -SEO təhlili və strategiyası
  • -Webmaster alətləri və SEO alətləri
  • -Veb sayt kontent marketinqi və bloq

3. Gün – Sosial Media Marketinqi

  • -Sosial media kanalları və onların özəllikləri
  • -Sosial media kontent strategiyası
  • -Sosial media menecmenti və alətləri
  • -Sosial media metrikləri və hesabatlar

4.  Gün – Sosial Media Reklamları

  • -Facebook Ads ümumi anlayışlar və reklam hədəfləri
  • -Facebook Ads reklam növləri və onların istifadə qaydaları
  • -Facebook Ads targeting, custom audiences və similar audiences
  • -Facebook Ads retargeting reklamları
  • -Facebook Ads conversion reklamları
  • -Facebook Business və onun effektiv istifadə olunması
  • -Facebook Ads hesabatları
  • -Facebook Blueprint sertifikatları

5. Gün – Social Listening & Influence

  • -Sosial media dinləmə nədir və necə mümkündür?
  • -Sosial media dinləmə üçün istifadə olunan metodlar və alətlər
  • -Sosial medianın təsirini artır: Influencer Marketing
  • -Micro Influencers
  • -Influencer marketinq alətləri və tətbiqi

6.  Gün – Kontent Marketinqi

  • -Kontent strategiyası və dijital fayda yaratma
  • -Dijital kontent növləri və onların hazırlanması
  • -Bloqqerlik və korporativ bloq imkanları
  • -Video marketinq
  • -Email marketinq

7.  Gün – Google Ads

  • -Google Marketing Platform, Google Ads və Google Tag Manager
  • -Google Search Ads, Display Ads, Responsive Ads, Video Ads, CPA/CPP Ads
  • -Google My Business
  • -Google Remarketing Ads
  • -Google Ads bidding
  • -Google tools
  • -Google sertifikatları

8. Gün – Holistik Dijital Marketinq

  • -Integrated və omni-channel marketinq
  • -Dijital kanalların inteqrasiyası və holistik yanaşmanın qurulması
  • -Holistik dijital marketinqlə təsir gücünün artırılması
  • -Holistik nəticələrin ölçülməsi və dataların təhlili

 

Qeyd:

  • Keyslər: kurs zamanı müxtəlif yerli və qlobal keyslər müzakirə olunacaq.
  • Eksperimentlər: kurs zamanı fərdi və qrup şəklində eksperimentlər aparılacaq.
  • Tapşırıqlar: kurs müddətində müxtəlif fərdi tapşırıqlar tətbiq olunacaq.

 

Kursun qiyməti: 350 manat

Ödənişə daxildir:

– 8 praktiki təlim
– Çay süfrələri
– Sertifikat
– Təlim materialları

Məlumat və qeydiyyat formu